PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 5 | 160--165
Tytuł artykułu

Dzisiaj i jutro sponsoringu w Polsce : Punkt widzenia agencji

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sponsoring komercyjny jest finansową lub/i rzeczową inwestycją w aktywność sportową, kulturalną, oświatową itp., gdzie oczekiwany jest wyraźny efekt komercyjny związany z tą inwestycją oraz podkreślane jest wykorzystanie skojarzenia z tą aktywnością dla osiągnięcia precyzyjnie określonych i wymiernych celów marketingowych i komercyjnych. Autor definiuje sponsoring komercyjny a następnie omawia program oraz dwa sposoby rozumienia i realizacji sponsoringu. Na koniec sygnalizuje aktualny stan realizacji sponsoringu w Polsce i perspektywy jego rozwoju.
Rocznik
Numer
Strony
160--165
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004750

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.