PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 5 | 149--159
Tytuł artykułu

Sponsoring jako intensywnie rozwijająca się forma promocji na polskim rynku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor omówił tendencje w promocji i przyczyny rozwoju sponsoringu, rodzaje sponsoringu i ich znaczenie, powiązanie sponsoringu z pozostałymi działaniami marketingowymi tj. kształtowaniem produktu, jego ceną i dystrybucją oraz zanalizował zakres stosowania sponsoringu przez przedsiębiorstwa różnych branż. Ponadto zwrócił uwagę na sponsoring w Internecie i wielkość wydatków na działania sponsoringowe.
Rocznik
Numer
Strony
149--159
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004751

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.