PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 5 | 166--169
Tytuł artykułu

Sponsoring: blaski i cienie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy funkcjonowania sponsoringu w Telewizji Polskiej. Przedstawiono dynamiczny rozwój sponsoringu w TVP, funkcje sponsoringu telewizyjnego, kryteria wyboru audycji telewizyjnych oraz listę największych sponsorów w Telewizji Polskiej w 1996 roku.
Rocznik
Numer
Strony
166--169
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004752

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.