PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 791 Zarządzanie polskimi przedsiębiorstwami w latach dziewięćdziesiątych | 115--121
Tytuł artykułu

Od norm ISO 9000 do zarządzania przez jakość (TQM)

Autorzy
Warianty tytułu
From ISO 9000 to Total Management (TQM)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zbiór norm ISO serii 9000 oraz pokazano, że poddanie się certyfikacji według norm ISO powinno poprzedzać wprowadzenie zarządzania ukierunkowanego na zarządzanie przez jakość (TQM).
EN
The article deals with the problem of quality in company The reasons why a company should be constantly seeking new solutions are discussed. The firs part of the article discusses types and uses of standards ISO 9000, the second part describe the TQM method.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • "ABC Jakości. Akredytacja. Badania. Certyfikacja. Quality Review" 1996 nr 4 (8).
  • Bank J.: Zarządzanie przez jakość. Warszawa: Gebethner i Ska 1996.
  • Malinowski Z.: Jak walczyć z deficytem w handlu zagranicznymi "ABC Jakości. Akredytacja. Badania. Certyfikacja. Quality Review" 1997 nr 2 (10).
  • Mallak L.A., Bringelson L.S.: Badania kulturowe na temat certyfikacji ISO 9000. "ABC Jakości. Akredytacja. Badania. Certyfikacja. Quality Review" 1997 nr 3 (11).
  • Masig W.: Granice możliwości w dziedzinie zarządzania. "ABC Jakości. Akredytacja. Badania. Certyfikacja. Quality Review" 1996 nr 4 (8).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004823

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.