Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
From ISO 9000 to Total Management (TQM)
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono zbiór norm ISO serii 9000 oraz pokazano, że poddanie się certyfikacji według norm ISO powinno poprzedzać wprowadzenie zarządzania ukierunkowanego na zarządzanie przez jakość (TQM).
The article deals with the problem of quality in company The reasons why a company should be constantly seeking new solutions are discussed. The firs part of the article discusses types and uses of standards ISO 9000, the second part describe the TQM method.(original abstract)
Rocznik
Strony
115--121
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- "ABC Jakości. Akredytacja. Badania. Certyfikacja. Quality Review" 1996 nr 4 (8).
- Bank J.: Zarządzanie przez jakość. Warszawa: Gebethner i Ska 1996.
- Malinowski Z.: Jak walczyć z deficytem w handlu zagranicznymi "ABC Jakości. Akredytacja. Badania. Certyfikacja. Quality Review" 1997 nr 2 (10).
- Mallak L.A., Bringelson L.S.: Badania kulturowe na temat certyfikacji ISO 9000. "ABC Jakości. Akredytacja. Badania. Certyfikacja. Quality Review" 1997 nr 3 (11).
- Masig W.: Granice możliwości w dziedzinie zarządzania. "ABC Jakości. Akredytacja. Badania. Certyfikacja. Quality Review" 1996 nr 4 (8).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004823