PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | z. 5 | 105--118
Tytuł artykułu

Badania marketingowe polskiego rynku konstrukcji metalowych

Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Research of the Polish Steel Construction's Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest prezentacja wyników badań polskiego rynku konstrukcji metalowych. Badania obejmują charakterystykę i ocenę obecnego stanu rynku konstrukcji stalowych i aluminiowych w Polsce, czynniki wpływające na popyt oraz spodziewane tendencje rozwoju dziedzin mających podstawowe znaczenie dla wielkości zapotrzebowania na konstrukcje metalowe.
EN
The article presents the findings of the Polish steel construction's market research. The research covers the characteristics and assesses a current situation of the steel and aluminium's market. It considers also factors affecting the demand, and the anticipated trends in the development of fields that are of key importance with regard to the level of demand for steel constructions. (J.W.)
Rocznik
Numer
Strony
105--118
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004875

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.