PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 801 | 9--14
Tytuł artykułu

Wizerunek produktu polskiego na rynku niemieckim - aspekty metodologiczne badań marketingowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono prowadzone przez autora badania na temat wizerunku produktu polskiego na rynku niemieckim. Badaniami objęto konsumentów na pograniczu polsko-niemieckim, w gminach należących do Euroregionu Nysa.
Rocznik
Numer
Strony
9--14
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004999

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.