PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 801 Handel międzynarodowy i inwestycje zagraniczne w latach dziewięćdziesiątych | 9--14
Tytuł artykułu

Wizerunek produktu polskiego na rynku niemieckim - aspekty metodologiczne badań marketingowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono prowadzone przez autora badania na temat wizerunku produktu polskiego na rynku niemieckim. Badaniami objęto konsumentów na pograniczu polsko-niemieckim, w gminach należących do Euroregionu Nysa.
Twórcy
Bibliografia
  • Adamczuk F.: Regionalne problemy eksportu przedsiębiorstw polskich na rynek niemiecki. Materiały XII Ogólnopolskiej konferencji Instytutów i Katedr Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych nt. Otwarcie gospodarki polskiej. Szanse i zagrożenia dla transformacji ustrojowej. Akademia Ekonomiczna im. O. Langego, Wrocław 1995.
  • Adamczuk F.: Wybrane problemy eksportu przedsiębiorstw polskich na rynek niemiecki - aspekt regionalny. [w:] Polska w gospodarce światowej. Wyd. Instytutu Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 1995.
  • Adamczuk F.: Eksport dóbr i usług na rynek niemiecki- wybrane problemy teoretyczne i praktyczne. "Prace Naukowe AE we Wrocławiu", nr 755. AE Wrocław 1997.
  • Renker C., Rudolph F.: Aufsteiger Ost. Mit ganzheitlichem Marketing zum Erfolg. Wyd. D.S. Stuttgart 1977.
  • Willers D.: Die deutsch-polnischen Grenzgebieten als regionalpolitisches Problem. LAW Berlin 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004999

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.