Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono prowadzone przez autora badania na temat wizerunku produktu polskiego na rynku niemieckim. Badaniami objęto konsumentów na pograniczu polsko-niemieckim, w gminach należących do Euroregionu Nysa.
Rocznik
Strony
9--14
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Adamczuk F.: Regionalne problemy eksportu przedsiębiorstw polskich na rynek niemiecki. Materiały XII Ogólnopolskiej konferencji Instytutów i Katedr Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych nt. Otwarcie gospodarki polskiej. Szanse i zagrożenia dla transformacji ustrojowej. Akademia Ekonomiczna im. O. Langego, Wrocław 1995.
- Adamczuk F.: Wybrane problemy eksportu przedsiębiorstw polskich na rynek niemiecki - aspekt regionalny. [w:] Polska w gospodarce światowej. Wyd. Instytutu Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 1995.
- Adamczuk F.: Eksport dóbr i usług na rynek niemiecki- wybrane problemy teoretyczne i praktyczne. "Prace Naukowe AE we Wrocławiu", nr 755. AE Wrocław 1997.
- Renker C., Rudolph F.: Aufsteiger Ost. Mit ganzheitlichem Marketing zum Erfolg. Wyd. D.S. Stuttgart 1977.
- Willers D.: Die deutsch-polnischen Grenzgebieten als regionalpolitisches Problem. LAW Berlin 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004999