PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 801 Handel międzynarodowy i inwestycje zagraniczne w latach dziewięćdziesiątych | 238--242
Tytuł artykułu

Marketing produktów globalnych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono następujące rodzaje marketingu: międzynarodowy, eksportowy, zagraniczny, subglobalny, globalny. Zwrócono uwagę na zmiany w podejściu do zagadnienia wytwarzania produktu, jego promocji, dystrybucji i ceny w dobie globalizacji gospodarki.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005018

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.