PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 801 Handel międzynarodowy i inwestycje zagraniczne w latach dziewięćdziesiątych | 276--287
Tytuł artykułu

Strategie aliansów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zwrócono uwagę na problem aliansów - związków między niezależnymi przedsiębiorstwami zainteresowanymi tym samym obszarem biznesu. Omówiono wzrost zainteresowania strategiami aliansów w dobie powszechnej globalizacji, ramy prawne aliansów, ich cechy oraz takie formy aliansów jak: partnerstwo między firmami nie konkurującymi wzajemnie, alians strategiczny, joint venture. Na zakończenie przedstawiono, jakie konsekwencje powoduje zawieranie aliansów zarówno dla firm, jak i dla samego rynku.
Twórcy
Bibliografia
  • Garrette B., Dussauge P.: Strategie aliansów na rynku. 1996, Poltex, Warszawa.
  • Rymarczyk J.: Internacjonalizacja przedsiębiorstwa. 1996. PWE, Warszawa.
  • Supernat J.: Zarządzanie strategiczne. Wrocław, Kolonia, 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005021

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.