PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 442 | 165
Tytuł artykułu

Obszar recepcji turystycznej jako przedmiot zarządzania strategicznego

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Area of Tourist Reception as a Subject of Strategic Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem pracy jest zagadnienie zarządzania obszarami recepcji turystycznej. Autorka omówiła problematykę zarządzania gospodarką turystyczną na szczeblu lokalnym. Następnie zaprezentowała najważniejsze założenia i poszczególne etapy procesu zarządzania strategicznego oraz rozwiązania organizacyjne, które są stosowane w tym zakresie. Przedstawiła także analizę strategiczną i wybrane strategie wdrażane przez obszary recepcji turystycznej. Na zakończenie wskazała kierunki przyszłych badań oraz wykorzystania zarządzania strategicznego do sterowania rozwojem lokalnej gospodarki turystycznej w Polsce.
EN
The subject of this article is issue of management of areas of tourist reception. The author discussed problem of management of tourist economy on local level. Next presented the most important guidelines, individual stages of strategic management process and organisational solutions applied in this field. The author showed strategic analysis and selected strategies introducing by areas of tourist reception. In closing indicated directions of future researches and use of strategic management in regulation of local tourist economy development in Poland. (M.P.)
Rocznik
Numer
Strony
165
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005052

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.