PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | z. 24 | 9--24
Tytuł artykułu

Aspiracje rozwojowe polskich przedsiębiorstw

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Developmental Aspirations of Polish Companies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest pokazanie, jak w świetle badań empirycznych kształtowały się strategie rozwojowe polskich przedsiębiorstw w minionej dekadzie. Ważnym elementem pozwalającym zrozumieć logikę strategicznego myślenia przedsiębiorstw jest postrzeganie przez przedsiębiorstwo stanów otoczenia i ich ewolucji. W artykule starano się wyeksponować ewolucję strategii polskich przedsiębiorstw w poszczególnych okresach dekady, mniejszą uwagę poświęcając zróżnicowaniu strategii różnych typów przedsiębiorstw. (fragment tekstu)
EN
The article presented strategies of Polish companies development in the past decade. Important element is perception of environment and its evolution. The article showed evolution of Polish companies strategies in individual stages of decade. (MP)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005077

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.