Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Features of Services Offer - Market Verification of Quality Level (in the Light of Researches on Polish Market)
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytanie: które elementy procesu świadczenia usług podlegają ocenie nabywców i jak wpływają na zadowolenie i satysfakcję klientów? Zwrócono uwagę na rolę konsumenta jako podstawowego weryfikatora działań rynkowych przedsiębiorstw usługowych w Polsce. Podstawę wnioskowania stanowią fragmenty wyników badań przeprowadzonych na terenie Dolnego Śląska. Celem badań była identyfikacja podstawowych dla usługobiorcy elementów składających się na ofertę usługową oraz ocena ich poziomu jakościowego, stanowiąca źródło satysfakcji bądź rozczarowania dla klienta.
The article takes note of consumer role as a basic verificator of market activity in services in Poland. The researches were carried out in Lower Silesia. The goal of this research was identification of basic elements of service offer and evaluation of quality level. (M.P.)
Rocznik
Strony
112--124
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Berry L.L., Parasuraman A.: Marketing Services. Competing through Quality. New York: Free Press 1991.
- Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner i Ska 1994.
- Payne A.: Marketing usług. Warszawa: PWE 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005105