Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zawarto wyniki badań "System informacji marketingowej w zarządzaniu bankiem komercyjnym" przeprowadzonych wśród 19 polskich banków komercyjnych na przełomie 1997 i 1998 roku. Omówiono genezę i elementy systemu informacji marketingowej w badanych bankach, charakterystykę zasobów informacyjnych modułu informacji o klientach systemu informacji marketingowej, zagadnienie integracji systemu informacji marketingowej z systemem informatycznym banku komercyjnego. Na koniec przedstawiono wyniki dotyczące determinant rozwoju systemu informacji marketingowej w bankach.
Rocznik
Strony
130--137
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Banking and Finance in Poland 1996-1997, Warsaw School of Banking, Finance & Management, Warszawa 1997.
- Banki w Rzeczpospolitej Polskiej (według stanu na 21 listopada 1997 r.); baza danych NBP udostępniona przez Departament Informatyki WBK SA w Poznaniu. NBP 1997.
- Opracowanie wyników analizy odpowiedzi respondentów wywiadu pogłębionego pt. "System informacji marketingowej w zarządzaniu bankiem komercyjnym", grudzień 1997-luty 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005120