PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 797 Zastosowania rozwiązań informatycznych w bankowości | 130--137
Tytuł artykułu

Informatyczne uwarunkowania rozwoju systemu informacji marketingowej w wybranych polskich bankach komercyjnych - na podstawie badań

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zawarto wyniki badań "System informacji marketingowej w zarządzaniu bankiem komercyjnym" przeprowadzonych wśród 19 polskich banków komercyjnych na przełomie 1997 i 1998 roku. Omówiono genezę i elementy systemu informacji marketingowej w badanych bankach, charakterystykę zasobów informacyjnych modułu informacji o klientach systemu informacji marketingowej, zagadnienie integracji systemu informacji marketingowej z systemem informatycznym banku komercyjnego. Na koniec przedstawiono wyniki dotyczące determinant rozwoju systemu informacji marketingowej w bankach.
Twórcy
Bibliografia
  • Banking and Finance in Poland 1996-1997, Warsaw School of Banking, Finance & Management, Warszawa 1997.
  • Banki w Rzeczpospolitej Polskiej (według stanu na 21 listopada 1997 r.); baza danych NBP udostępniona przez Departament Informatyki WBK SA w Poznaniu. NBP 1997.
  • Opracowanie wyników analizy odpowiedzi respondentów wywiadu pogłębionego pt. "System informacji marketingowej w zarządzaniu bankiem komercyjnym", grudzień 1997-luty 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005120

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.