PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 37 | 103--110
Tytuł artykułu

Zarządzanie przez jakość (Total Quality Management)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Total Quality Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono istotę kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management). TQM wymaga zmiany modelu zarządzania z dyrektywnego na styl współpracy. Kierownictwo powinno myśleć kompleksowo, postawa pracowników winna charakteryzować się działaniem, kreatywnością, odpowiedzialnością i chęcią rozwiązywania problemów.
EN
TQM is a specific form of organizational culture of a company which calls for cultural cooperation within organization structure aimed at process management and emphasing subjectivity of staff and introducing the idea of internal customer who is a member of the organization whose demands shoulds be respected in the same degree as demands of an external customer. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005163

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.