PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 3 | 115--123
Tytuł artykułu

Pojęcie i klasyfikacja strategii rozwoju firmy

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Definition and Classification of Firm Strategy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono definicje i rodzaje strategii firmy. Autor zaprezentował koncepcję M. Portera, w której wyróżnił: strategię przywództwa kosztowego, strategię zróżnicowania oraz koncentracji. Ponadto omówił strategie podstawowe, mogące znaleźć zastosowanie, jego zdaniem, zarówno w dużych, jak małych i średnich przedsiębiorstwach.
EN
In this article the different ways of definition of firm strategy are presented. In the second part of the article there is a trial of classification of firm strategy. As a result of the consideration nine grand firm strategies are separated.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
115--123
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005183

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.