PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 3 | 125--133
Tytuł artykułu

Znaczenie reklamy dla przedsiębiorstwa w odniesieniu do różnych modeli rynku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Importance Advertisement for Enterprise with Reference to Different Market Models
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule dokonano analizy znaczenia reklamy dla przedsiębiorstwa w poszczególnych strukturach rynkowych: w odniesieniu do rynku konkurencji doskonałej, struktury czystego monopolu oraz konkurencji niedoskonałej (monopolistycznej i oligopolu).
EN
Advertisement is very important as instrument of promotion for enterprise. It helps to find new customers and new market segments. It permits on sales promotion, intensive distribution and higher turnover, too. During this article advertisement is very needed in enterprises, which work in monopoly, oligopoly and monopolistic competition. It is needless for enterprise, which function in perfect competition.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
125--133
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005184

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.