PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 37 | 29--37
Tytuł artykułu

Strategie marketingowe w polskim przemyśle mięsa czerwonego

Warianty tytułu
Marketing Strategy in Polish Meat Industry
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł zawiera aspekty teoretyczne strategii marketingowej. Autor omówił ponadto strategie marketingowe stosowane przez grupę kapitałową działającą na rynku mięsa czerwonego.
EN
In the article has been presented marketing strategy in polish meat industry in last years. This article contains the theoretical aspects of marketing strategy. The author has made an investigation of conditions, has tried defining goals and objectives in one of the capital group in polish meat industry. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005193

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.