Czasopismo
1998
|
nr 803 Zmiana warunkiem sukcesu : wyzwania dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla
|
107--112
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule została zawarta ocena dotycząca przyszłych tendencji w rozwijaniu się stosunków pomiędzy pracodawcami, a pracobiorcami pod kątem sukcesu rynkowego. Zadowolenie pracowników, połączone ze zmianą modelu przywództwa i przesunięciem ciężaru odpowiedzialności za decyzje na pracowników znajdujących się na niższych szczeblach hierarchii przedsiębiorstw będzie w przyszłości determinowało sukces rynkowy firmy. W artykule znajdują się informacje dotyczące wyników badań zaangażowania i zadowolenia pracowników ze swojej pracy, przeprowadzone w skali międzynarodowej przez firmę konsultingową TMI. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Strony
107--112
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kotler P. (1991): Marketing Management, Prentice Hall.
- Mierżyńska M. (1998): Zyskowna sztuka komunikacji, "Businessman Magazine", nr 2(83)/98.
- Szczepanik R. (1998): Drinki to inny wydział, "Gazeta Wyborcza", (19.10.1998).
- TMI Polska (1997): The new ways of management - employee ship. Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University, Nowy Sącz, 1505.1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005215