Czasopismo
1998
|
nr 803 Zmiana warunkiem sukcesu : wyzwania dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla
|
243--252
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł prezentuje zestaw głównych decyzji dotyczących rozwoju, które powinny zostać podjęte w każdym podmiocie- przedstawia możliwe kierunki ekspansji i dostępne metody jej realizacji. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Strony
243--252
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Faulkner D., Bowman C. (1996): Strategie konkurencji, Gebethner & Ska Warszawa.
- Garrette B., Dussauge P. (1996): Strategie aliansów. Na rynku, Poltext Warszawa.
- Jagoda H., Haus B. (1995): Holding. Organizacja i funkcjonowanie, PWE Warszawa.
- Johnson G., Scholes K. (1993): Exploring corporate strategy.
- Lichtarski Jan (1995): Współpraca przedsiębiorstwa z innymi podmiotami gospodarczymi. [w:] J. Lichtarski (red.), Podstawy nauki o przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
- Mruk H., Rutkowski I.P. (1994): Strategia produktu, PWE.
- Schlote S. (1996): Od czego zależy udane przejęcie firmy, "Zarządzanie na świecie", nr 5/1996, na podst.: Kater nach dem Kaufrausch, Manager Magazin 5/1996.
- Pearce II John A., Robinson R.B. Jr., (1994): Formulation, Implementation and Control of Competitive Strategy, Richard D. Irvin, INC., USA.
- Pierścionek Z. (1996): Strategie rozwoju firmy, PWN Warszawa.
- Strategor (1995): Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005237