PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 803 Zmiana warunkiem sukcesu : wyzwania dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla | 243--252
Tytuł artykułu

Kierunki i metody rozwoju przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł prezentuje zestaw głównych decyzji dotyczących rozwoju, które powinny zostać podjęte w każdym podmiocie- przedstawia możliwe kierunki ekspansji i dostępne metody jej realizacji. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
Bibliografia
  • Faulkner D., Bowman C. (1996): Strategie konkurencji, Gebethner & Ska Warszawa.
  • Garrette B., Dussauge P. (1996): Strategie aliansów. Na rynku, Poltext Warszawa.
  • Jagoda H., Haus B. (1995): Holding. Organizacja i funkcjonowanie, PWE Warszawa.
  • Johnson G., Scholes K. (1993): Exploring corporate strategy.
  • Lichtarski Jan (1995): Współpraca przedsiębiorstwa z innymi podmiotami gospodarczymi. [w:] J. Lichtarski (red.), Podstawy nauki o przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
  • Mruk H., Rutkowski I.P. (1994): Strategia produktu, PWE.
  • Schlote S. (1996): Od czego zależy udane przejęcie firmy, "Zarządzanie na świecie", nr 5/1996, na podst.: Kater nach dem Kaufrausch, Manager Magazin 5/1996.
  • Pearce II John A., Robinson R.B. Jr., (1994): Formulation, Implementation and Control of Competitive Strategy, Richard D. Irvin, INC., USA.
  • Pierścionek Z. (1996): Strategie rozwoju firmy, PWN Warszawa.
  • Strategor (1995): Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005237

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.