Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono specyfikę euroregionu jako struktury przestrzennej w promocji oraz wybrane przykłady środków promocji i ich skuteczności Euroregionu Nysa w latach 1991-1997.
Rocznik
Strony
284--291
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Adamczuk F.: Aktualne problemy rozwoju Euroregionu Nysa - aspekty marketingowe. [w:] Gospodarka lokalna w teorii i praktyce. "Prace Naukowe AE we Wrocławiu" nr 734. AE: Wrocław 1996.
- Adamczuk F.: Koncepcja rozwoju Euroregionu Nysa. [w:] Polska i jej współdziałanie z sąsiadami. "Biuletyn IG i PZ PAN": nr 10 cz. II. Warszawa 1995.
- Borys T., Panasiewicz Z.: Panorama Euroregionów. Urząd Statystyczny: Jelenia Góra 1997.
- Przybyła Z.: Zagadnienia marketingu euroregionalnego. [w:] Polska i jej współdziałanie z sąsiadami. "Biuletyn IG i PZ PAN": nr 10 cz. II. Warszawa 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005310