PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 785 Gospodarka lokalna w teorii i w praktyce | 284--291
Tytuł artykułu

Problemy promocji regionu - na przykładzie Euroregionu "Nysa"

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono specyfikę euroregionu jako struktury przestrzennej w promocji oraz wybrane przykłady środków promocji i ich skuteczności Euroregionu Nysa w latach 1991-1997.
Twórcy
Bibliografia
  • Adamczuk F.: Aktualne problemy rozwoju Euroregionu Nysa - aspekty marketingowe. [w:] Gospodarka lokalna w teorii i praktyce. "Prace Naukowe AE we Wrocławiu" nr 734. AE: Wrocław 1996.
  • Adamczuk F.: Koncepcja rozwoju Euroregionu Nysa. [w:] Polska i jej współdziałanie z sąsiadami. "Biuletyn IG i PZ PAN": nr 10 cz. II. Warszawa 1995.
  • Borys T., Panasiewicz Z.: Panorama Euroregionów. Urząd Statystyczny: Jelenia Góra 1997.
  • Przybyła Z.: Zagadnienia marketingu euroregionalnego. [w:] Polska i jej współdziałanie z sąsiadami. "Biuletyn IG i PZ PAN": nr 10 cz. II. Warszawa 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005310

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.