Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono istotę marketingu gminnego jako zarządzanie gminą opierające się na rynku, działania zorientowane na mieszkańca jako klienta i na obywatela chcącego mieć wpływ na kształt i bieg spraw publicznych.
Rocznik
Strony
270--275
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Castenow D.: Nowy marketing w praktyce. PWE: Warszawa 1996.
- Dietl J.: Marketing. PWE: Warszawa 1985.
- Frankowski Z.: Marketing w zarządzaniu gminą. "Człowiek i Środowisko" 1996 nr 2.
- Iwankiewicz-Rak B.: Narzędzia marketingu organizacji non-profit. [w:] Zarządzanie i Marketing 2, "Prace Naukowe AE we Wrocławiu" nr 712, AE: Wrocław 1995,
- Kotler P.: Marketing - analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner i Ska: Warszawa 1994.
- Markowski T.: Wspieranie wzrostu konkurencyjności w polityce rozwoju regionalnego. [w:] Strategiczne wyzwania dla polityki rozwoju regionalnego Polski. Friedrich Ebert-Stifung. Przedstawicielstwo w Polsce: Warszawa 1996.
- Szromnik A.: Marketing terytorialny - geneza, rynki docelowe i podmioty działań. Materiały konferencyjne: 'Marketing Terytorialny. Strategiczne wyzwania dla miast i regionów', Łódź 20- 21.06.1997.
- Szromnik A.: Marketing komunalny. Rynkowa koncepcja zarządzania gminą. "Samorząd Terytorialny" 1996 nr 3.
- Zuziak Z.K.: Instrumenty rynkowych strategii rozwoju przedmieść. "Samorząd Terytorialny" 1996 nr 1-2.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005351