PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 14 | 49--59
Tytuł artykułu

Przedsiębiorstwo PKP w orientacji rynkowej

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Orientation in Company PKP
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zaproponowanie zmian w organizacji i funkcjonowaniu pionu marketingu w zakresie przewozów towarowych (krajowych i międzynarodowych) przedsiębiorstwa PKP. Omówiono istotę orientacji rynkowej, system zbierania informacji, dane o konkurencyjnych przewoźnikach, ocenę pozycji konkurencyjnej i etapy wdrożenia orientacji marketingowej.
EN
Article discusses the following issues: a) the essence of marketing orientation, b) system of collecting information in PKP - possibilities of collecting data about customers, - possibilities of collecting data about competitors, c) possibility to evaluate the PKP competitive position on the transport market, d) stages of implementation marketing orientation. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005413

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.