PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | 9 | nr 789 | 186--195
Tytuł artykułu

Zarządzanie wartościami: wizja-misja-kultura-strategia organizacyjna

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Management of Values: Vision-Mission-Culture-Strategy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest wykazanie sensowności i użyteczności pojęcia charyzmy w zarządzaniu firmą. Omówiono zagadnienia zachowań przywódczych, wizji i misji, kultury organizacyjnej oraz strategii organizacyjnej przedsiębiorstwa.
EN
The article presents the area of the charismatic leadership in organizations. Charisma is a leadership directed to stimulation and realization of terminal values (for example selfactualization, freedom). These kinds of values are included in the vision which is created by a charismatic leader and they are seen in the firm's mission, culture and strategy.(original abstract)
Rocznik
Tom
9
Numer
Strony
186--195
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005428

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.