PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 14 | 157--162
Tytuł artykułu

Osiąganie odpowiedniego poziomu logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie produkcyjnym i spedycyjnym : Przykłady z praktyki

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Using Proper Logistics Customer Service Standards in a Manufacturing and a Forwarding Enterprise : Case Study
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono przykłady z praktyki, dotyczące osiągania wyznaczonego poziomu logistycznej obsługi klienta w dwóch szwedzkich przedsiębiorstwach: przedsiębiorstwie spedycyjnym Billspedition i przedsiębiorstwie produkcyjnym Arla.
EN
In this article service quality problems have been taken into consideration. The example of the biggest swedish transport - forward company - Billspedition has been used as an ilustration assurance quality problems. Apart from this issues of linked with the proper level of logistics customer service have been presented. The example of this was Arla - the swedish dairy company. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005435

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.