PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 35 | 199--208
Tytuł artykułu

Marketing usług

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing of Service
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono specyfikę i zakres marketingu usług. Opisano podstawowe cechy usług, które mają znaczenie w marketingowej strategii firm usługowych. Zaprezentowano też pięcioelementową kompozycję marketingu-mix.
EN
The article presents issues concerning, marketing of services, its character, and the influence the specific features of services have on the elements of marketing strategy. The character of services especially their non-material aspect impose restrictions in use of all the marketing techniques, that is concerning product, price, place and promotion. Moreover the important place that staff ocupies in performing services requires its special treatment in marketing strategy of the enterprice as a separate element and the use of particular approach, reffered to as internal marketing.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005483

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.