PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 35 | 189--198
Tytuł artykułu

Marketingowe koncepcje przedsiębiorstwa usługowego

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Marketing Conceptions of Service Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opisano specyfikę marketingu usług i trzy koncepcje marketingu, dwie związane ściśle z problemem jakości usług: marketing interakcyjny i marketing wewnętrzny i trzecią ukierunkowaną na nawiązywanie partnerskich stosunków z uczestnikami rynku - marketing partnerski.
EN
In this article has been presented few business like conception marketing of service sector. There were used three of the most important: the conception of the interaction marketing; the conception of the inside marketing; and relationship marketing. Proper relationship marketing requires appropreated-lidit interaction and inside marketing.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005485

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.