PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 268 | 29--41
Tytuł artykułu

Marketing a logistyka - rozważania o wzajemnych relacjach

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing vs. Logistics - Considerations on Mutual Relations
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł poświęcono zagadnieniu wzajemnego przenikania się i uzupełniania marketingu i logistyki. Omówiono genezę, definicje, instrumenty marketingu i logistyki oraz wykorzystanie obu tych koncepcji w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
EN
The article makes an attempt to analyse the mutual relations which occur between marketing and logistics. The analysis comprises evolution of both concepts, theoretical achievements and the aspect of corporate management. The author presents different approaches found in the related literature and draws a number of conclusions as regards classification of terminology and concepts.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
29--41
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005504

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.