Warianty tytułu
Implications of a New Product Development Process
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejszy artykuł stanowi prezentacją poszczególnych etapów procesu rozwoju nowego produktu, od powstania pomysłu produktu do jego wprowadzenia na rynek. Choć proces powstawania nowości produktowych jest z reguły niezwykle złożony, długi i kosztowny, to wobec wymagań współczesnego rynku należy z pewnością stosować zasadą działań ofensywnych: podejmować inicjatywą, ustalać tempo i kierunki działań, wykorzystywać słabe strony konkurencji. (abstrakt oryginalny)
The process of new products development is, as a rule, very complex, longlasting, and costly. However, in the face of the changes taking place in the contemporary world there is a need, or even necessity to undertake it. Firms should, therefore, carry out regular tests of new products and estimate the effects of their introduction to the market. The use of internal and external sources of ideas regarding new products should be made. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
51--66
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Altkorn J., Inspiracje innowacji produktowych. Marketing i Rynek, 1994, Nr 2.
- Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. PWE, Warszawa 1996.
- Kotler Ph., Marketing, Gebethener i S-ka, Warszawa 1994.
- Loehn J., Der Innovationsberater. Ideen fuer neue und bessere Produkte und Dienstleistungen. Rudolf Haufe, Freiburg i Br. 1986.
- Nkschlag R.,, Dichtl E., Horschgen H., Marketing. Duncker u. Humblot, Berlin 1994.
- Schoell W.F., Gultinan I.P., Marketing. Allyn a. Bacon, London 1988.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005539