PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 280 | 119
Tytuł artykułu

Monitorowanie jakości usług pocztowych o charakterze powszechnym

Warianty tytułu
Monitoring of Postal Service Quality
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Praca ma na celu określenie celowości stosowania monitorowania jakości usług pocztowych oraz opracowanie koncepcji umożliwiającej przeprowadzanie badań w zakresie monitorowania jakości wybranych usług pocztowych o charakterze powszechnym. Skoncentrowano się wokół terminowości przebiegu przesyłek i dostępności usług pocztowych. Zaprezentowano teoretyczne aspekty jakości usług pocztowych, następnie organizacyjne zagadnienia badań. Na koniec zanalizowano jakość usług pocztowych na terenie Koszalina i Słupska.
EN
Monograph is focused on measurement the quality of postal services (delivery on term, accessibility) rendered by the polish public postal operator. The first chapter presents theoretical problems of the quality of postal services taking into account monitoring essence. In the second chapter presents the research organization of the delivery on term and accessibility for the letter service. The third chapter presents the analysis of the postal service quality in the choice regional unit of Poczta Polska (Koszalin and Słupsk). The annex contain extensive empirical materials, which was collected during the researches. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
119
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005788

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.