Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Application of Syndical Research in Control of Marketing Actions
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na zastosowanie badań syndykatowych w sferze kontroli marketingowej. Podano przykłady podstawowych badań syndykatowych, odnoszących się do zachowań konsumentów i przedsiębiorstw. Pokazano możliwości zastosowania badań syndykatowych do kontroli strategicznej w zarządzaniu marketingowym oraz do kontroli decyzji taktycznych.
The article takes note of use of syndical research in marketing. Presented examples of basic research connected with consumers and companies behaviours. Showed possibilities of use syndical research to strategic control in marketing management and control of tactical decisions. (M.P.)
Rocznik
Strony
33--41
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Burns A.C., Bush R.F.: Marketing Research. Prentice Hall, Upper Saddle River 1998.
- Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner & S-ka 1994.
- Malhotra N.K., Birks D.F.: Marketing Research. An Appliced Approach. Financial Times - Prentiœ Hall, Marlow 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005820