PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 925 Skuteczność marketingu w przedsiębiorstwach polskich | 33--41
Tytuł artykułu

Aplikacja badań syndykatowych w kontroli działań marketingowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Application of Syndical Research in Control of Marketing Actions
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na zastosowanie badań syndykatowych w sferze kontroli marketingowej. Podano przykłady podstawowych badań syndykatowych, odnoszących się do zachowań konsumentów i przedsiębiorstw. Pokazano możliwości zastosowania badań syndykatowych do kontroli strategicznej w zarządzaniu marketingowym oraz do kontroli decyzji taktycznych.
EN
The article takes note of use of syndical research in marketing. Presented examples of basic research connected with consumers and companies behaviours. Showed possibilities of use syndical research to strategic control in marketing management and control of tactical decisions. (M.P.)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Burns A.C., Bush R.F.: Marketing Research. Prentice Hall, Upper Saddle River 1998.
  • Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner & S-ka 1994.
  • Malhotra N.K., Birks D.F.: Marketing Research. An Appliced Approach. Financial Times - Prentiœ Hall, Marlow 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005820

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.