Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Impact of Advertising on Consumer Attitudes
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono wybrane aspekty wpływu reklamy na kształtowanie i zmianę postaw nabywczych, traktowanych jako ogniwo w łańcuchu przyczynowo-skutkowym: komunikacja-edukacja-postawy. Wskazano funkcje reklamy i zilustrowano relacje między nimi a składowymi postaw nabywczych konsumentów. Wpływ działań reklamowych na zmiany postaw nabywczych konsumentów przedstawiono na dwóch przykładach. Pierwszy dotyczy kreowania pozytywnych postaw wobec produktów marki Bosch, oferowanych na rynku AGD. Drugi ilustruje zmiany w konsumpcji masła i margaryny.
The article deals with some aspects of the impact of advertising on molding and changing consumer attitudes. This impact is discussed on the basis of two examples relating to creating positive consumer attitudes to Bosch products and to changes in butter and margarine consumption. (A.P.)
Czasopismo
Rocznik
Tom
Strony
3--9
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005833