PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | 21 | nr 56 Instrumenty rynkowe w gospodarce : problemy transformacji | 10--17
Tytuł artykułu

Komunikacja marketingowa w procesie rynkowym

Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Communication in the Market Process
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Komunikacja w procesie zakupu jest częścią komunikacji marketingowej. W artykule przedstawiono zadania komunikacji marketingowej na tle procesu rynkowego, ze szczególnym uwzględnieniem takich cech rynku jak: konkurencja, obfitość i rotacja produktów oraz chwiejność gustów i preferencji nabywców. Ponadto wskazano na zagadnienie komunikacji promocyjnej.
EN
Communication in purchasing process is a vital part of total marketing communication. Marketing communication tasks in the market process with special emphasis on such factors as competition and consumer preferences instability are presented. Moreover, a process of promotion communication is discussed. (A.P.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005842

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.