PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | 21 | nr 56 Instrumenty rynkowe w gospodarce : problemy transformacji | 151--159
Tytuł artykułu

Pozycja konkurencyjna firmy. Studium empiryczne

Warianty tytułu
Competitive Position of Company. An Empirical Study
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor skoncentrował się wokół metody ustalenia pozycji konkurencyjnej firmy. Omówił pojęcie wartości dodanej oraz wskaźniki na niej oparte, następnie za ich pomocą określił pozycję konkurencyjną Śląskich Zakładów Przemysłu Wapienniczego OPOLWAP SA w porównaniu z wybranymi producentami wyrobów wapienniczych.
EN
The author concentrates on method for defining the competitive position of company. On the basis added value indicators, the author defines competitive position of Silesian Calcareous Factory in the comparison with similar companies. (A.P.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005863

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.