PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 20 | nr 55 Ekonomiczne problemy transformacji sektorowej gospodarki | 99--113
Tytuł artykułu

Tożsamość, wizerunek i "goodwill" przedsiębiorstwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Identity, Image and Enterprise "goodwill"
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem artykułu jest problematyka wyróżniania się przedsiębiorstwa oraz jego pozytywnego postrzegania przez otoczenie. Autorka omówiła pojęcia związane z identyfikacją przedsiębiorstwa (tożsamość firmy, wizerunek, image, reputacja i renoma, "goodwill") oraz przedstawiła wpływ identyfikacji przedsiębiorstwa na powiększenie jego kapitału.
EN
The article deals with problems concerning with company identity and its positive perception in business environment. The author discusses concepts regarding to company identity such as image, reputation and goodwill and the impact of company identity on increasing its performance. (A.P.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005875

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.