PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 20 | nr 55 Ekonomiczne problemy transformacji sektorowej gospodarki | 114--126
Tytuł artykułu

Koncepcja produktu jako elementu marketingu firmy

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Product Concept as an Element of Firm Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie interpretacji i klasyfikacji produktu w ujęciu koncepcji marketingowej. Autor omówił pojęcie i strukturę produktu oraz klasyfikacje, ze szczególnym uwzględnieniem klasyfikacji dóbr konsumpcyjnych.
EN
The aim of this article is to present product interpretation and classification in the context of marketing concept. Author discusses concept and structure of product and its classification with special emphasis on consumption goods classification. (A.P.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005876

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.