PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 20 | nr 55 Ekonomiczne problemy transformacji sektorowej gospodarki | 127--133
Tytuł artykułu

Marketing zakupów jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa

Autorzy
Warianty tytułu
Buyer Marketing as an Element of Enterprise's Marketing Strategy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy zagadnienia roli marketingu zakupów w strategii marketingowej przedsiębiorstwa działającego na rynku środków produkcji. Omówiono istotę i cele marketingu zakupów oraz metodykę dokonywania zakupów, na którą składają się etapy i przypisane im zadania procesu zakupu oraz tzw. "Centrum zakupów" czyli zaspół podejmujący decyzje o zakupie.
EN
The article deals with role of purchase strategy in industrial enterprise's marketing strategy. The essence and aims buyer marketing and making purchase methods are also described. (A.P.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005877

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.