Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Methods of Effectineness and Marketing Efficiency
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano metody kontroli działalności marketingowej w aspekcie operacyjnym i strategicznym. Pokazano zastosowanie kwestionariusza P. Kotlera do oceny efektywności marketingu polskich przedsiębiorstw. Artykuł zawiera również historyczne ujęcie pomiarów efektów działalności marketingowej począwszy od lat sześćdziesiątych do obecnych.
The article presented methods of marketing activity control in operation and strategic aspect. Showed use of P. Kotler questionnaire to marketing efficiency evaluation in Polish enterprises. The article included historical approach of marketing activity effect as early as the sixties till now. (M.P.)
Rocznik
Strony
15--32
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Ambler T.: Marketing od A do Z. Kraków: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu 1999.
- Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań. Red. K. Mazurek- -Łopacińska. Wrocław: AE 1997.
- Clark B.H.: Marketing Performance Measures: History and Interrelationships. "Journal of Marketing Management" 2000, za: M. Goławska: Pomiar efektów działalności marketingowej. "Marketing i Rynek" 2000 nr 11.
- Czarnecki A., Korsak R.: Planowanie mediów w kampaniach reklamowych. Warszawa: PWE 2001.
- Kall J.: Silna marka. Istota i kreowanie. Warszawa: PWE 2001.
- Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner & S-ka 1994.
- Marketingowe testowanie produktów. Praca zbiorowa pod red. nauk. S. Sudoła, I. Szymczak, M. Haffer, Warszawa: PWE 2000.
- Niestrój R.: Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne. Warszawa: Wyd. Naukowe PWN 1996.
- Tesławski M., Ziewiec K.: Programy lojalnościowe - zalety i zagrożenia. "Marketing w Praktyce" 2001 nr 8.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005919