PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | 11 | nr 809 Aspekty makro- i mikroekonomiczne | 62--70
Tytuł artykułu

Innowacje produktowe i procesowe w gospodarce turystycznej regionu sudeckiego

Autorzy
Warianty tytułu
Product and Process Innovations in the Tourist Industry of the Sudets Region
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono przykłady działań innowacyjnych w gospodarce turystycznej regionu sudeckiego. Omówiono również przesłanki podejmowania działalności innowacyjnej i czynniki hamujące jej rozwój.
EN
The article presents the results of a survey concerning innovative activity taken up by units and organisations functioning in the tourist industry of the Sudets region. The analysis covers both product and process innovations as well as major prerequisites and barriers of creating innovations in the tourist industry.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Altkorn J.: Marketing w turystyce. Warszawa: PWN 1994.
  • Middlenton V.T.C.: Marketing w turystyce. Warszawa: PAPT 1996.
  • Poznański K.: Innowacje w gospodarce kapitalistycznej. Warszawa: PWN 1979.
  • Steiner G.A.: Top Management Planning. New York: The MacMillan Company 1969.
  • Strategia kształtowania produktu turystycznego regionu sudeckiego. Pod red. A. Rapacza. Wrocław: Wyd. AE 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005925

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.