Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Product and Process Innovations in the Tourist Industry of the Sudets Region
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono przykłady działań innowacyjnych w gospodarce turystycznej regionu sudeckiego. Omówiono również przesłanki podejmowania działalności innowacyjnej i czynniki hamujące jej rozwój.
The article presents the results of a survey concerning innovative activity taken up by units and organisations functioning in the tourist industry of the Sudets region. The analysis covers both product and process innovations as well as major prerequisites and barriers of creating innovations in the tourist industry.(original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
62--70
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Altkorn J.: Marketing w turystyce. Warszawa: PWN 1994.
- Middlenton V.T.C.: Marketing w turystyce. Warszawa: PAPT 1996.
- Poznański K.: Innowacje w gospodarce kapitalistycznej. Warszawa: PWN 1979.
- Steiner G.A.: Top Management Planning. New York: The MacMillan Company 1969.
- Strategia kształtowania produktu turystycznego regionu sudeckiego. Pod red. A. Rapacza. Wrocław: Wyd. AE 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005925