PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | 11 | nr 809 | 114--121
Tytuł artykułu

Koncepcja działania marketingowego podstawowej jednostki samorządowej (na przykładzie gminy Mysłakowice)

Warianty tytułu
The Concept of Marketing Activity of Basic Self-Governing Unit (on an example of Mysłakowice commune)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono produkty oferowane przez gminę, możliwości zastosowania działań marketingowych i analizę SWOT dla gminy Mysłakowice.
EN
The changes which took place ater 1989 made local governments start with many different activities. Those were to improve their management techniques towards better living conditions for commune citizens by making their needs fulfilled. This article is a part of a bigger project prepared for Mysłakowice commune, one of the poorest in the Jelenia Góra province. The main purpose of the project prepared was to show how much needed and important were marketing activities and marketing tools identification. The basic "4P" technique should be helpful in a process of managing the commune. The SWOT analysis has also been created as a part of the project. It helped to find some new solutions and activities which should be implemented.(original abstract)
Rocznik
Tom
11
Numer
Strony
114--121
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005937

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.