PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | 11 | nr 809 Aspekty makro- i mikroekonomiczne | 183--198
Tytuł artykułu

Produkt i cena jako elementy marketingu-mix odpowiedzialne za powodzenie funkcjonowania obiektu hotelowego (na przykładzie hotelu "Bellevue" w Boppard - Niemcy)

Warianty tytułu
Product and Price as Marketing Mix Elements Responsible for the Success of Hotel's Functioning (on and Example Hotel "Bellevue" in Boppard -Germany)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing hoteli (jako część marketingu w turystyce) jest przygotowaniem i realizacją, systematyzacją i koordynacją działań hoteli, uwzględniającą cele międzynarodowe, regionalne i lokalne w postaci możliwie najlepszego zaspokojenia potrzeb konsumentów i osiągania odpowiednich i uzasadnionych zysków. Autorka przedstawia działania marketingowe hotelu "Bellevue". Stwierdza, że trafnie przeprowadzona segmentacja rynku nabywców, odpowiednio ukształtowany produkt i dobrana do niego cena stanowią o sukcesie tej firmy.
EN
In the modern economy hotels are equal to any other enterprise and they are ruled by the same rules. Specificity of this sort of undertaking is its activity - based on rendering services to people - customers - who are looking for different aspects of the hotels' product - a place to sleep during a long trip, a place for the conference, a good place for lunch. Hotels are established to provide the whole variety of peoples' needs. The author investigates the example of the hotel placed in Germany and the marketing mix success-fully set in it. In The author's opinion properly introduced marketing strategy is able to secure a success for the hotel. The author's attention is focused on two from five (price, product, place, promotion, people) elements of hotels' marketing mix - product and price specific for the discussed hotel. If they weren't set properly - the other marketing mix elements wouldn't have been able to make the hotel profitable.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Auswertung der Daten für PR - Massnahmen und Marketing der Best Western Gruppe - Januar bis Dezember 1994. "Markt- und Wirtschaftsforschung".
  • Kornak A.S.: Jak kierować hotelami i innymi obiektami noclegowymi. Łódź: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości 1994.
  • Kornak A.S., Szeremeta R.: Vademecum menedżera turystyki. Cz. I. Warszawa: COIT 1990.
  • Kotler P.: Marketing. Warszawa: Gebethner i Ska 1994.
  • Middleton V.T.C.: Marketing w turystyce. Warszawa: Polska Agencja Promocji Turystyki 1996.
  • Pluta-Olearnik M.: Marketing usług. Warszawa: PWE 1994.
  • Turkowski M.: Hotelarstwo - elementy marketingu. Warszawa: PWE 1993.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005977

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.