PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | z. 6 | 112--124
Tytuł artykułu

Międzynarodowy biznes kultury

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
International Business of Culture
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zagadnienie absorpcji kultury przez rynek. Przybliżono podstawowe czynniki składające się na ekspansję rynku w kulturze. Są to: komercjalizacja przepływów kultury; globalizacja rynku kultury; liberalizacja rynków, demonopolizacja, deregulacja ustawodawstwa, prywatyzacja przemysłów kultury, usług kolportażu itp.; standaryzacja i kompatybilizacja technik informacyjnych i telekomunikacyjnych, depolityzacja obiegu kultury; ekspansja kultury obrazu i spektaklu; ochrona własności intelektualnej; promocja i reklama; standaryzacja i indywidualizacja produkcji kulturalnej.
EN
The article shows culture problem on the free market. There were presented basic factors, which affect on market expansion in the culture. The factors are: globalisation of culture market, liberalisation of markets, privatisation of culture industry, protection of property rights etc.(M.P.)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
112--124
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006038

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.