PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | z. 6 | 161--166
Tytuł artykułu

Marketing w definicjach - kilka porównań

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing in Definitions - Some Comparisons
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dokonano analizy zebranych definicji marketingu. Zestawione definicje podzielono na trzy grupy: - definicji fundamentalnych, najczęściej tłumaczonych z języka angielskiego, - bardziej szczegółowych definicji opracowanych przez polskich autorów, - skróconych, lapidarnych i czasem dowcipnych definicji-haseł.
EN
The author analysed definitions of marketing. Definitions are divided on three groups: fundamental definitions, more detailed definitions and shortened, terse, sometimes witty definitions - watchword.(M.P.)
Rocznik
Numer
Strony
161--166
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006044

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.