PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 821 Konkurencyjność miast i regionów Polski południowo-zachodniej | 174--179
Tytuł artykułu

Atrakcyjność obszaru

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zagadnienie właściwego wykorzystania zasobów lokalnych przez władze samorządowe miast i gmin wiejskich. Zwrócono uwagę na konieczność ich dokładnego rozpoznania i właściwą promocję obszarów atrakcyjnych. Przedstawiono proces wyznaczania atrakcyjności obszaru.
Twórcy
Bibliografia
  • Junghardt R.: ABC promocji gmin, miast i regionów. Gliwice: Wydawnictwo Fundacji im. F. Eberta, Biuro na Śląsku 1995.
  • Local Economic Development. Chesterton International pic and the School for Advanced Urban Studies, University of Bristol in the UK and the Foundation for Social and Economic Initiatives in Poland 1994.
  • Marketing terytorialny. Strategiczne -wyzwania dla miast i regionów. Praca zbiorowa pod red. T. Domański. Łódź: Centrum Badań i Studiów Francuskich, Instytut Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Łódzki 1997.
  • Słownik języka polskiego. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006135

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.