PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 836 Problemy gospodarki światowej ze szczególnym uwzględnieniem Polski u progu XXI wieku | 51--55
Tytuł artykułu

Strategie promocyjne na rynku międzynarodowym

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przy podejmowaniu działań promocyjnych firmy funkcjonujące na rynku międzynarodowym stają przed problemem na ile działania mają być zróżnicowane i dostosowane do rynków lokalnych, a w jakim stopniu mają być zestandaryzowane, czyli jednolite na wielu rynkach. Z tego względu przedsiębiorstwa mogą wybrać jeden z trzech typów strategii, omówionych w niniejszym artykule: strategię promocji globalnej, strategię promocji narodowej lub strategię mieszaną.
Bibliografia
  • Burnett J., Moriarty S.: Introduction to marketing communications. New Jersey: Prentice-Hall, 1998.
  • Kotler Ph.: Marketing. Warszawa: Gebethner i ska 1994.
  • Hartley R.: Marketing mistakes and successes. New York: John Wiley and Sons 1998.
  • Mazur J., Sznajder A.: Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa. Warszawa: First Business College 1995.
  • Toscani O.: Reklama - uśmiechnięte ścierwo. Łódź: Delta 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006171

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.