Czasopismo
1999
|
nr 836 Problemy gospodarki światowej ze szczególnym uwzględnieniem Polski u progu XXI wieku
|
51--55
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przy podejmowaniu działań promocyjnych firmy funkcjonujące na rynku międzynarodowym stają przed problemem na ile działania mają być zróżnicowane i dostosowane do rynków lokalnych, a w jakim stopniu mają być zestandaryzowane, czyli jednolite na wielu rynkach. Z tego względu przedsiębiorstwa mogą wybrać jeden z trzech typów strategii, omówionych w niniejszym artykule: strategię promocji globalnej, strategię promocji narodowej lub strategię mieszaną.
Rocznik
Strony
51--55
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Burnett J., Moriarty S.: Introduction to marketing communications. New Jersey: Prentice-Hall, 1998.
- Kotler Ph.: Marketing. Warszawa: Gebethner i ska 1994.
- Hartley R.: Marketing mistakes and successes. New York: John Wiley and Sons 1998.
- Mazur J., Sznajder A.: Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa. Warszawa: First Business College 1995.
- Toscani O.: Reklama - uśmiechnięte ścierwo. Łódź: Delta 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006171