PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 836 | 51--55
Tytuł artykułu

Strategie promocyjne na rynku międzynarodowym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Promotion Strategies in International Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przy podejmowaniu działań promocyjnych firmy funkcjonujące na rynku międzynarodowym stają przed problemem na ile działania mają być zróżnicowane i dostosowane do rynków lokalnych, a w jakim stopniu mają być zestandaryzowane, czyli jednolite na wielu rynkach. Z tego względu przedsiębiorstwa mogą wybrać jeden z trzech typów strategii, omówionych w niniejszym artykule: strategię promocji globalnej, strategię promocji narodowej lub strategię mieszaną.
EN
Launching a promoting campaign, any company operating on international market must address the dilemma whether their promoting activities are to be diversified and adjusted to local markets or standardized i.e. homogenous on many markets. The article discusses three types of promotion strategies i.e. global, national and mixed, which the companies may resort to while promoting their products on an international scale.(JW)
Rocznik
Numer
Strony
51--55
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006171

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.