Czasopismo
1999
|
nr 836 Problemy gospodarki światowej ze szczególnym uwzględnieniem Polski u progu XXI wieku
|
99--106
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zostały zaprezentowane wyniki badań empirycznych zmierzających do określenia sposobów działań rynkowych polskich przedsiębiorstw w latach 1995-1997. W pierwszej części zaprezentowano sposoby działań rynkowych realizowane przez przedsiębiorstwa w Polsce, w drugiej części różnice w orientacjach przedsiębiorstw państwowych i sprywatyzowanych.
Rocznik
Strony
99--106
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Grzesiuk A., Orientacja marketingowa jako sposób działania polskich przedsiębiorstw na rynku. Praca doktorska. Poznań, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1998.
- Marketing w Polsce. Raport z projektu badawczego ACE. Pod red. K. Fonfary. Poznań: Wielkopolska Szkoła Biznesu. AE w Poznaniu 1993.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006177