PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 836 Problemy gospodarki światowej ze szczególnym uwzględnieniem Polski u progu XXI wieku | 99--106
Tytuł artykułu

Orientacje polskich przedsiębiorstw w świetle przyszłego członkostwa w Unii Europejskiej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zostały zaprezentowane wyniki badań empirycznych zmierzających do określenia sposobów działań rynkowych polskich przedsiębiorstw w latach 1995-1997. W pierwszej części zaprezentowano sposoby działań rynkowych realizowane przez przedsiębiorstwa w Polsce, w drugiej części różnice w orientacjach przedsiębiorstw państwowych i sprywatyzowanych.
Twórcy
Bibliografia
  • Grzesiuk A., Orientacja marketingowa jako sposób działania polskich przedsiębiorstw na rynku. Praca doktorska. Poznań, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1998.
  • Marketing w Polsce. Raport z projektu badawczego ACE. Pod red. K. Fonfary. Poznań: Wielkopolska Szkoła Biznesu. AE w Poznaniu 1993.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006177

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.