PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 836 Problemy gospodarki światowej ze szczególnym uwzględnieniem Polski u progu XXI wieku | 138--145
Tytuł artykułu

Narzędziowe strategie marketingowe zagranicznych koncernów na polskim rynku samochodów osobowych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Strategie marketingowe stosowane przez zagraniczne koncerny nie osiągnęły jeszcze poziomu dojrzałości. Oznacza to, że działania firm są mało zróżnicowane, stosowane są w miarę proste techniki oddziaływań na nabywców.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006206

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.