PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 836 | 138--145
Tytuł artykułu

Narzędziowe strategie marketingowe zagranicznych koncernów na polskim rynku samochodów osobowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Foreign Corporations and their Tool-based Marketing Strategies on the Polish Car Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Strategie marketingowe stosowane przez zagraniczne koncerny nie osiągnęły jeszcze poziomu dojrzałości. Oznacza to, że działania firm są mało zróżnicowane, stosowane są w miarę proste techniki oddziaływań na nabywców.
EN
Marketing strategies used by foreign corporations haven't reached the maturity level yet. It means that the marketing activities haven't been diversified and the techniques used to influence a customer have indeed been very basic.(JW)
Rocznik
Numer
Strony
138--145
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006206

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.