PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 954 Zastosowania rozwiązań informatycznych w instytucjach finansowych | 202--225
Tytuł artykułu

Synergiczny portal usług finansowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Synergic Portal of Financial Services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy opisali wykorzystanie systemu Customer Relationship Management (CRM) oraz synergicznego programu usług finansowych (Synergic Portal of Financial Services - SPFS) do obsługi klienta. Dzięki połączeniu tych dwóch systemów informacje w bazie danych uzupełniane są automatycznie, bez udziału pracownika.
EN
Internet has created a new model of comminication between the seller and the buyer. The set of communication features offered by the network is not met in any other medium. Its most important features are: mass scale, economics, directness, interactivity, high-speed and measurability. (short original abstract)
Bibliografia
  • Jędrkowiak R.: Jak nie sprzedawać w internecie. "Modern Marketing" 2000 nr 2.
  • Kwarciak B.: Internetowa pigułka pamięci. "Modern Marketing" 2000 nr 6.
  • Kwarciak B.: Cyberpsychologia sprzedaży, czyli klient bez zasłony. "Modem Marketing" 2000 nr 5.
  • Lebiecki M.: Nie tylko kliknięcie, nie tylko baner. "Modern Marketing" 2000 nr 5.
  • Golonka K.: Ad serwer w praktyce. "Modern Marketing" 2000 nr 3.
  • Adamczyk M.: CRM - czyli wiem czego chcę. "Modern Marketing" 2000 nr 6.
  • Wachnicki J., Komornicki P.: Analityczny CRM. "Modern Marketing" 2002 nr 02.
  • Publikacje i opracowania firmy BILLNET SA. Warszawa, ul. Ostrobramska.
  • Egert M.: Programy afiliacyjne. "Modern Marketing" 2001 nr 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006236

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.