Warianty tytułu
Public Relations in Situation of Organisational Crisis
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka zwraca uwagę na nieuniknioność kryzysów organizacyjnych przedsiębiorców w krajach o rozwiniętej gospodarce rynkowej. Stara się przybliżyć tę tematykę w przekonaniu, że przed wyzwaniem sprostania takiej sytuacji staną w niezbyt odległej perspektywie także polskie przedsiębiorstwa. Omawia następujące zagadnienia: definicja kryzysu organizacyjnego, przyczyny kryzysów, konflikty niepubliczne i upublicznione, zapobieganie kryzysom, planowanie zachowań organizacji w kryzysie, zasady skutecznego postępowania komunikacyjnego w kryzysie - kryzysowe public relations.
The author takes note of inevitability of company's organisational crisis in countries with fully developed market economy. She brings closer this subject matter with faith that Polish company in the near future faces with this problem. Discussed following issues: definition of organisational crisis, reasons of crisis, non-public and public conflicts, prevention of crisis, planning of organisation behaviour in crisis, principles of effective behaviour in crisis - crisis public relation.(M.P.)
Rocznik
Numer
Strony
44--55
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006240