PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | z. 13 | 9--16
Tytuł artykułu

Wyzwania marketingowe w procesie integracji Polski z Unią Europejską

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Challenges in Process of Polish Integration with EU
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie szans i zagrożeń dla polskich przedsiębiorstw w kontekście integracji Polski z Unią Europejską. Omówiono wyzwania stojące przed przedsię biorstwami w związku z wejściem na Jednolity Rynek Europejski. Podkreślono, że polskie przedsiębiorstwa nie są przystosowane do nowej sytuacji w sferze marketingu.
EN
The goal of this article is to show chances and dangers for Polish enterprises in the context of Polish integration with EU. Enterprises are challenged by take a part in European Common Market. The author has emphasised that Polish enterprises don't prepared for new situation in marketing sphere.(M.P.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006259

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.